Zwroty i reklamacje

Gwarancja

Na każdy nasz produkt przyznajemy dwuletnią gwarancję sprzedawcy. W przypadku wykrycia wady w zamówionym produkcie, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo (sklep@greenwaze.pl) lub telefonicznie (+48509777970), abyśmy mogli zaproponować Ci najlepsze rozwiązanie. Przygotuj informacje, które pozwolą nam zidentyfikować zamówienie, np. numer zamówienia, nr telefonu, na który zostało złożone zamówienie lub nazwisko odbiorcy.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48509777970

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. W pierwszej kolejności prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Większość zgłoszeń reklamacyjnych udaje się pozytywnie rozwiązać bez konieczności odsyłania towaru.
  2. W innym przypadku wyślij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie reklamacyjne, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zgodnie z Regulaminem Sklepu koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  3. Adres reklamacji: GreenWaze, ul. Janosika 2, 31-479 Kraków
  4. Decyzja reklamacyjna zostanie wydana w ciągu 14 dni.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@greenwaze.pl lub telefonicznie: +48509777970. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania. Towar powinien być kompletny. Upewnij się, że dołączasz do przesyłki każdy element zamówionego produktu (np. wtyczka USB lub zawieszka). Odeślij produkt w oryginalnym opakowaniu. Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione, możemy wstrzymać proces zwrotu do czasu otrzymania kompletnego produktu lub pomniejszyć kwotę zwracanych środków.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (formularz zwrotu), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Adres zwrotu: GreenWaze, ul. Janosika 2, 31-479 Kraków
  4. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy jej zawartość. Jeśli wszystko będzie w porządku, zrealizujemy zwrot pieniędzy na podany w formularzu numer konta.